Klantreacties
-
Fantastisch servicegericht bedrijf! Fijne communicatie. Ik maakte zelf een bestelfout. Fantastische oplossing geregeld door Custtom. Aan te bevelen dus!
-
Snelle levering
-
Dit is de tweede keer dat ik een foto op plexiglas heb laten afdrukken. En weer net zo mooi als de eerste. Mooie kleuren, goed ophangsysteem. En snel geleverd.
-
Zo ontzettend fijn meegedacht om een goede kwaliteit afbeelding te leveren.
-
Hele mooie producten. Goed bereikbaar klantenservice toen bleek dat wij een kortingscode waren misgelopen. En de korting stond binnen enkele minuten op onze bankrekening.qq
-
Ik heb een door mij gemaakt schilderij laten afdrukken en vanaf Custtom.nl bij de opdrachtgever laten afleveren. Dit was snel en naar tevredenheid van mijn klant.
-
Super goede en snelle service
-
Onze shapes zouden zijn geleverd maar wij hadden ze niet.Na het weekeinde contact gezocht met Custom.Ze stelde voor om de bestelling opnieuw te sturen .Zij zouden dan wel uitzoeken waar het mis was gegaan maar dan hadden wij onze bestelling alvast.Super service!
-
Zo een leuke fam wand ieder jaar worden er bij gehangen hier een groot succes en een blikvanger onder tussen over 50 stuks en we zijn gelukkig nog lang niet klaar
-
Prima service en kwaliteit!
Hoi! Ik ben Tom, de bedrijfshond!
Ik heb een heerlijk leven bij Custtom! Ik lig de hele dag in de relaxmodus, ik maak in de pauze lange wandelingen en geregeld gooien mijn collega’s een balletje met mij. Het leven is goed! Ik vind iedereen aardig, maar jou als klant helemaal! Ik denk dat jij en ik wel vriendjes kunnen worden. Zullen we e-mailadressen uitwisselen, zodat mijn collega’s je af en toe een nieuwsbrief kunnen sturen?
Onze nieuwsbrieven staan bol van prachtige aanbiedingen, leuke tips, de nieuwste ontwikkelingen en zo nu en dan zelfs een GRATIS product. Ook houd ik je op de hoogte van mijn avonturen als bedrijfshond. Laat me weten als je vragen of opmerkingen hebt, dan zorg ik ervoor dat mijn collega’s je direct verder helpen. En als ze niet snel genoeg zijn, bijt ik ze in hun enkel — zachtjes natuurlijk. 🥰👍🏻
Groetjes, Tom! 🐾