Klantreacties
-
we breiden onze fotomuur steeds verder uit met die leuke hexacons.
-
Gewoon..... Correcy geleverd. 1 onderdeeltje ontbrak maar is na een telefoontje de volgende dag nageleverd
-
Een wand vol met foto’s in frames, bevestigd met magneten aan de wand. 2 ervan vielen steeds op de grond. Dit hebben we gemeld bij Custtom . Er werd niet moeilijk gedaan, of we die foto’s wilden doormailen dan zorgen hun dat we nieuwe krijgen. Dat noem ik SERVICE met hoofdletters !
-
Ik ben er erg blij mee. Makkelijk te bevestigen, wil je een plaatje vervangen gaat dit ook erg makkelijk. Je kunt het zo groot maken als je zelf wilt. Ga zeker vaker wat bestellen.
-
Telefonisch extra geholpen
-
Top kwaliteit! Vriendelijke medewerkers aan de klantenservice! Spoed bestelling alsnog mogelijk gemaakt !! Ik ben wederom super tevreden!
-
Super bedrijf ! Snelle levering en service! Bij ons was f foto beschadigd we kregen gelijk een nieuwe op gestuurd!
-
Snel geleverd. Ziet er erg mooi uit.
-
Alles. Vanaf bestelling tot aan de levering.
-
Snel en super zoals ik had gewild
Hoi! Ik ben Tom, de bedrijfshond!
Ik heb een heerlijk leven bij Custtom! Ik lig de hele dag in de relaxmodus, ik maak in de pauze lange wandelingen en geregeld gooien mijn collega’s een balletje met mij. Het leven is goed! Ik vind iedereen aardig, maar jou als klant helemaal! Ik denk dat jij en ik wel vriendjes kunnen worden. Zullen we e-mailadressen uitwisselen, zodat mijn collega’s je af en toe een nieuwsbrief kunnen sturen?
Onze nieuwsbrieven staan bol van prachtige aanbiedingen, leuke tips, de nieuwste ontwikkelingen en zo nu en dan zelfs een GRATIS product. Ook houd ik je op de hoogte van mijn avonturen als bedrijfshond. Laat me weten als je vragen of opmerkingen hebt, dan zorg ik ervoor dat mijn collega’s je direct verder helpen. En als ze niet snel genoeg zijn, bijt ik ze in hun enkel — zachtjes natuurlijk. 🥰👍🏻
Groetjes, Tom! 🐾